با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ آیا به کارگیری معلمان متوسطه در دوره ابتدایی مغایر با کیفیت بخشی نیست؟
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان:

وزیر آموزش و پرورش درخصوص برخی مشکلات نیروی انسانی در طرح 6-3-3 گفت: معاون پشتیبانی وزارتخانه امتیازاتی برای همکاران متوسطه دوم که مایل به همکاری در سایر دوره ها باشند در نظر گرفته که یکی از انها 4 روز کاری به جای 5 روز است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی امروز 13 مردادماه در ادامه اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش به پرسش های همکاران خود در خصوص مسائل موجود پاسخ گفت :
فانی در پاسخ به این پرسش که "آیا به کارگیری معلمان دوره متوسطه دوم در دوره ابتدایی مغایر با روح کیفیت بخشی نیست؟" اظهار داشت: چهار سال پیش وقتی کلاس ششم به دوره ابتدایی اضافه شد ما با کمبود 48 هزار نفری نیروی انسانی مواجه شدیم و همین تعداد کلاس درس هم کم آوردیم تا جایی که بعضی نمازخانه ها و انباری ها را تبدیل به کلاس درس کردیم.
وی افزود: دو سال پیش که من سرپرست وزارتخانه شدم مدیرکل ابتدایی به من گفت که ما با 24 هزار نفر کمبود نیرو مواجه هستیم. وقتی نظام 6-3-3 مستقر می شود دوره متوسطه ما سه کلاسه می شود یعنی دوره ای که 4 پایه بود پس بطور طبیعی ¼ نیروی انسانی متوسطه 2 مازاد بر نیاز می شود.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اقتصاد آموزش و پرورش ما امکان بازنشسته کردن این افراد را به ما نمی دهد. پس روش دیگر این است که از این نیروها با مدیریت مناسب در دوره های دیگر استفاده کنیم و ما این روش دوم را انتخاب کردیم.
وی در پایان گفت: یکی از سختیهای مدیران این است که با همکاران متوسطه 2 جلسه بگذارند و این مشکل را حل کنند برای این منظور امتیازاتی از طریق معاونت پشتیبانی اعلام می شود که یکی از آنها امتیاز 4 روز کاری به جای 5 روز و دیگری امتیاز 1300 به 1500 برای تشویق همکاران است .



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 18:48 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |